Kan inte logga in

Vi har dessvärre upptäckt ett fel som påverkar vissa användare att logga in i Capego.

Några åtgärder du först kan prova är följande:

Stäng av Capego
Öppna utforskaren.
Gå till mappen: %localappdata%\apps\2.0

1

 

Ta bort mappen "Data".
Starta upp Capego.
 
Om problemet kvarstår,
Gå till kontrollpanelen > program och funktioner > "avinstallera ett program" > Reparera Microsoft Edge Webview2 Runtime.

2

 

Om du får ett felmeddelande kan du behöva undanta Webview2 i brandväggen:
 
Programmet ligger i följande katalog men beror på versionsnumret t.ex kan det stå annat än "119" :
C:\Program Files (x86)\Microsoft\EdgeWebView\Application\119.0.2151.58\msedgewebview2.exe
 
Därefter, testa att starta Capego igen. Får du samma scriptfel som tidigare kan du testa att ta bort "Data"-katalogen på nytt och starta Capego igen.