Wolters Kluwer
    • Kundservice & Sälj
      • Kontakta
      • Kundservice FAQ
      • Fakturaval
      • Våra säljare
    • Logga in
      • Capego KYC
      • Capego SmartSign
      • Capego Finsit
      • Skatteinformation
    • Villkor
      • Programvaror
      • Cloud Services
        • General Terms
        • TAA General Cloud Services Terms and Conditions
        • Appendix 1 - Data Processing Agreement
        • Appendix 2 - Service level agreement
        • Appendix 3 - Security Measures Description
        • List of Sub-proceccors Denmark, Norway, Sweden
    • Supportportal
    1. Wolters Kluwer Sverige Support
    2. Kundservice & Sälj
    3. Kundservice FAQ
  • Meny
  • Utbildningar & Event
  • Support
    • Support
    • Kontakta Support
    • Fjärrsupport
    • Licensinformation
    • Systemkrav
    • Licensinformation Capego
  • Driftinformation
    • Capego
    • Capego Finsit
  • Prenumerera på nyheter
  • Installera program

Kundservice

Här hittar du svaret på våra vanligaste frågor!

Här svarar vi på våra kunders vanligaste frågor om fakturor & abonnemang

Utan att behöva ringa oss hjälper vi dig här att få svar på de vanligaste frågorna om främst fakturor & abonnemang.
Hittar du inte svaret på just din fråga är du varmt välkommen att kontakta oss.

Fakturaval

Som ett led i vårt hållbarhetsarbete vill vi minska flödet av brevfakturering. Vi erbjuder därför möjlighet att få PDF- & E-fakturor. Genom att göra ett aktivt val att minska pappersförbrukningen hjälps vi åt att tänka på miljön.

Gör ditt val här >>
  • Vanliga frågor

Hur kommer jag i kontakt med er?

Vi nås via menyval på 031-7751700 och e-post kundservice@wolterskluwer.se. Vi behöver skriftligt underlag eftersom vi i huvudsak arbetar med fakturafrågor. Därför sköter vi vår ärendehantering via e-post.

Jag vill ha en fakturakopia

E-posta till kundservice@wolterskluwer.se.

Jag vill säga upp ett abonnemang. Hur gör jag det?

Om du är förmånskund vänligen kontakta din säljare.
För uppsägning av övriga produkter, e-posta till kundservice@wolterskluwer.se.

 

Går det att dela upp sin betalning månads/kvartals/halvårsvis?

Nej, med undantag för produkterna Finsit och Kleos, kan vi i dagsläget endast erbjuda helårsbetalning.

 

 

Jag har frågor om utbildningar gällande avbokningar och ombokningar

E-posta till kundservice@wolterskluwer.se.
För övriga frågor om innehåll, tider, priser kontaktar du vår säljavdelning på salj@wolterskluwer.se.

Jag vill ändra något i mitt abonnemang

Vänligen e-posta vår säljavdelning på salj@wolterskluwer.se.

Hur många licenser har jag?

Ring in via menyval på 031-7751700 eller e-posta kundservice@wolterskluwer.se.
För svar på övriga frågor rörande licenser kontakta vår support på support@wolterskluwer.se.

Jag vill ha min faktura på pdf eller e-faktura. Hur gör jag?

E-posta info@wolterskluwer.se

Jag har frågor om en outnyttjad kreditfaktura, hur gör jag?

E-posta till kundreskontra@wolterskluwer.se

Hur gör jag om jag vill lägga mina befintliga abonnemang på ett annat organisationsnummer?

Kontakta säljavdelningen för ett nytt avtal: salj@wolterskluwer.se

Vad har jag för kundnummer?

Det står på er faktura.

Detta går även att se inne i programmen du nyttjar.

Vi lämnar inte ut kundnummer på telefon. E-posta till kundservice@wolterskluwer.se och uppge företagsnamn samt organisationsnummer.

Fler vanliga frågor
Läs mindre
    • Hem

Wolters Kluwer Scandinavia AB
Emigrantvägen 2D
414 63 Göteborg

Växel: 031-775 17 00
 

Göteborg
Emigrantvägen 2D
414 63 Göteborg
Hitta hit

Stockholm
Ringvägen 100
118 60 Stockholm
Hitta hit

Wolters Kluwer When you have to be right

Cookies och integritetspolicy © 2024 Wolters Kluwer