Tre enkla steg när du kört fast

Vår ambition är att du ska känna dig trygg och nöjd med dina program och tjänster, så att de gör din vardag enklare och smidigare. Som programvarukund har du därför tillgång till en väl utbyggd och kostnadsfri support. Vi hjälper dig både med tekniken och med hur du använder dina program effektivt. Här är tre enkla steg att följa om du skulle köra fast:    

 

1. Använd programmets hjälpfunktion 

I programmet finns flera sätt att få hjälp. Klicka på Hjälp-menyn, eller länken Supporten längst upp till höger. I de flesta program kan du även trycka på F1-tangenten. Då får du anvisningar om den sida i programmet där du befinner dig. 

I Capego kan du klicka på för en snabbväg till supportsidorna. Du hittar också länkar till manualer och filmer på den sida i Capego där du befinner dig.

 

2. Sök på wolterskluwer.se/support 

Vår webbsupport är alltid öppen och en bra plats att gå till om hjälpfunktionerna i programmet inte har svaren. Här hittar du supportlänkar till alla program där du dels kan söka under fliken Vanliga frågor, dels under fliken Manualer där du hittar både filmer och manualer.

Vi jobbar ständigt med att förbättra webbsupport och webbformulär för att förenkla för dig. 

 

3. Fråga via e-post eller telefon 

Om du inte är hjälpt av vår webbsupport är du välkommen att kontakta oss via e-post eller telefon. Du hittar kontaktformulär där du kan skicka in din fråga på Supportsidan. E-postadress och telefonnummer finns i respektive program under menyn Hjälp, Om. I Capego hittar du kontaktuppgifter via ?‑knappen.