Ansökan om byråanstånd
Filöverföringstjänsten är öppen för digital ansökan om byråanstånd till och med den 16 juni 2022.

Manualer för Byrå
Här kan du på egen hand söka fram svaret på din fråga genom att titta i våra manualer eller på våra filmer. Använd sökfunktionen eller bläddra dig fram till rätt manual via menyerna.

Systemkrav
Systemkraven specificerar de miljöer och förutsättningar som programvaran är testad i och som vi rekommenderar för att få en väl fungerande systemlösning med tillfredsställande svarstider.
- Vanliga frågor
Ladda ner


Versionsnytt
Huvudnyheter Byrå 2021.1
Till denna version har en del förbättringar skett, läs mer nedan.
- Beskrivning på inlämnat material
- Flytta år vid veckomoment
- Förändrat sätt att massuppdatera nedlagd tid till planerad tid
Huvudnyheter Byrå 2020.3
Till den här versionen har det kommit många bra förbättringar. Läs mer om nedan punkter, samt övriga förbättringar, i nyhetsbrevet:
• Möjlighet att hämta status från Bolagsverket.
• Förbättrad filtrering i vyn Klienter
• INKD – ”Mina sidor” valbart under fliken Verksamhet
• Slutförtdatum i Att göra-lista
Huvudnyheter Byrå 2020.2
Till den här versionen har det kommit många bra förbättringar. Läs mer om nedan punkter, samt övriga förbättringar, i nyhetsbrevet:
- Historik i Statuslistan
- Förbättrad hastighet vid öppnande av listan Klienter och Statuslista
- Konvertera filer från föregående år
Huvudnyheter Byrå 2019.4
- Penneo-kopiemottagare
- Sök handlingar på klienter
- Enklare editering av handläggare på aktiviteter
- Enklare editering av medarbetare på moment/kontrollpunkter
- Word/Excel/Outlook-mallar stödjer årsbundna fält