Capego Teamwork Plus - Skapa egna listor

Det finns stöd för att spara egna listor i vyerna Milstolpslista, Processlista, Klienter & Kontakter, Tjänstelista, och Handläggare. Då sparas valda kolumner samt placering av kolumner.

Klicka på kugghjulet, välj Spara som om du är inne i en av Wolters Kluwers standardlistor. Nu behöver du ändra namnet på listan, eftersom man kan inte spara över Wolters Kluwers standardlista. 

Eller väljer du Spara, om du är inne i en egen lista. Då sparas listan över.

I "Synliga" väljer du om listan är "min" det vill säga att bara du kan välja den, eller om alla ska kunna välja den.

lista

 

lista

 

Den finns nu att välja via droplisten:

lista

 

Vill du att den här listan ska vara förvald nästa gång du klickar in i vyn där du skapade listan? 


Då väljer du kugghjulet, Hantera listor.

lista

Där klickar du på stjärnan på den listan. 

lista

 

Nästa gång du loggar ut och in blir den din standardlista i den vyn. 

Vill dina kollegor också att listan ska vara förvald nästa gång de klickar in i den vyn? Då behöver även de stjärnmarkera den.