Capego Teamwork Plus - Skapa egna listor
Det finns stöd för att spara egna listor i vyerna Milstolpslista, Processlista, Klienter & Kontakter, Tjänstelista, och Handläggare. Då sparas valda kolumner samt placering av kolumner.
Klicka på kugghjulet, välj Spara som om du är inne i en av Wolters Kluwers standardlistor. Nu behöver du ändra namnet på listan, eftersom man kan inte spara över Wolters Kluwers standardlista.
Eller väljer du Spara, om du är inne i en egen lista. Då sparas listan över.
I "Synliga" väljer du om listan är "min" det vill säga att bara du kan välja den, eller om alla ska kunna välja den.
Den finns nu att välja via droplisten:
Vill du att den här listan ska vara förvald nästa gång du klickar in i vyn där du skapade listan?
Då väljer du kugghjulet, Hantera listor.
Där klickar du på stjärnan på den listan.
Nästa gång du loggar ut och in blir den din standardlista i den vyn.
Vill dina kollegor också att listan ska vara förvald nästa gång de klickar in i den vyn? Då behöver även de stjärnmarkera den.